Κοινωνικά δίκτυα

Οι δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία RFID είναι πρακτικά απεριόριστες, ενώ οι πληροφορίες που καταγράφονται μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε άλλες εξειδικευμένες εφαρμογές ή να αξιοποιηθούν με περισσότερο ευφάνταστους τρόπους.

Η τεχνολογία RFID θεωρείται ότι αποτελεί το βασικότερο τρόπο για την υλοποίηση του επονομαζόμενου Internet of Things, ενός κόσμου στον οποίο τα προϊόντα που μας περιτριγυρίζουν θα μπορούν να είναι διασυνδεδεμένα στο Διαδίκτυο και να αλληλεπιδρούν με τους καταναλωτές.

Με τις κατάλληλες υποδομές RFID εντός του καταστήματος, μπορεί επίσης να επιτευχθεί η διασύνδεση του φυσικού κόσμου με τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (social networking) που είναι πολύ δημοφιλείς στις ηλικιακές ομάδες στόχου αρκετών μοντέρνων καταστημάτων λιανικής πώλησης. Για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας μια προσωπική κάρτα που τον συνδέει με το ηλεκτρονικό του προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο, ο πελάτης θα μπορεί να ενημερώνει το status (π.χ. ότι βρίσκεται στο συγκεκριμένο κατάστημα) ή να δηλώνει την προτίμησή του σε κάποιο προϊόν (λειτουργία “Like/Μου αρέσει”). Η διασύνδεση αυτή θα γίνεται πάντα με τη συγκατάθεση του πελάτη.

Όπως παρατηρείται διεθνώς και σύμφωνα με τις σύγχρονες τάσεις στο λιανικό εμπόριο, είτε με φυσικό τρόπο είτε μέσω τεχνολογιών δικτύωσης, οι καταναλωτές εξακολουθούν να βιώνουν καλύτερα την εμπειρία των αγορών όταν αυτές γίνονται με κοινωνικό τρόπο. Οι νέες τεχνολογίες δικτύωσης στο περιβάλλον του λιανικού εμπορίου μπορούν να μετασχηματίσουν τους τρόπους με τους οποίους τα καταστήματα εξυπηρετούν τους πελάτες τους.

  • email
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • del.icio.us
  • RSS
  • Google Bookmarks
  • Add to favorites