Ψηφιακή σήμανση & RFID

Μια εξίσου ενδιαφέρουσα προοπτική για τη χρήση της τεχνολογίας RFID σε καταστήματα λιανικού εμπορίου είναι οι εφαρμογές διασύνδεσης RFID με συστήματα ψηφιακής σήμανσης, για την προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων σχετικά με τα προϊόντα του καταστήματος. Με τον τρόπο αυτό, οι μέχρι σήμερα στατικές πινακίδες μετατρέπονται σε διαδραστικές οθόνες προβολής δυναμικού περιεχομένου, που μπορεί να είναι προσωποποιημένο σε κάθε πελάτη ή/και στοχευμένο σε κάποιο προϊόν που εκείνος κρατά ή περιεργάζεται.

Μπορούν να εγκατασταθούν σε δοκιμαστήρια ή σε info-kiosks εντός του καταστήματος, δημιουργώντας ευκαιρίες αύξησης των πωλήσεων, ενώ παράλληλα βελτιώνουν την ποιότητα και τη συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης των πελατών. Για παράδειγμα, ένας πελάτης που αναζητά βοήθεια για να συνδυάσει το προϊόν που σκοπεύει να αγοράσει με κάποιο άλλο αξεσουάρ, θα μπορεί να το κάνει αυτόνομα χωρίς να απαιτείται η παρουσία πωλητή. Έτσι, μεγιστοποιούνται οι ευκαιρίες πώλησης στο κατάστημα, ακόμη κι όταν κανείς από το προσωπικό πωλήσεων δεν είναι διαθέσιμος για να εξυπηρετήσει τον πελάτη. Για την παροχή τέτοιων υπηρεσιών στα καταστήματα θεωρείται απαραίτητη η διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων του πελάτη καθώς και η πλήρης συγκατάθεσή του (opt-in).

  • email
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • del.icio.us
  • RSS
  • Google Bookmarks
  • Add to favorites