RFID – το νέο μέλλον του Retail

Το παρακάτω απόσπασμα έχει μεταφραστεί από ενδιαφέρον άρθρο του Ken Lynch (Director of  Marketing – ThingMagic) σχετικά με το μέλλον του λιανεμπορίου, διαχρονικά.

Τον Ιούλιο του 1998 ένα άρθρο του Nicholas Negroponte με τίτλο The Future of Retail εμφανίστηκε στο περιοδικό Wired, εξερευνώντας τον τρόπο με τον οποίο η ψηφιακή εποχή θα άλλαζε το τοπίο του λιανικού εμπορίου, ενδυναμώνοντας τους καταναλωτές και υποχρεώνοντας του επιχειρηματίες να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη κατά τις αγορές του. Περισσότερα από 10 χρόνια αργότερα, το περιοδικό BusinessWeek δημοσίευσε ένα άρθρο με ακριβώς τον ίδιο τίτλο και τόνιζε ότι η τεχνολογικά προηγμένη νέα γενιά θα άλλαζε σημαντικά τις αγοραστικές συνήθειες και τη ζήτηση του καταναλωτή.

Βρισκόμενοι πλέον στο έτος 2010, αρκετά πράγματα έχουν ήδη αλλάξει στον κλάδο του λιανικού εμπορίου. Η τεχνολογία RFID συνεχίζει να χρησιμοποιείται κυρίως σε εφαρμογές βελτίωσης διαδικασιών, καταγραφή προϊόντων & ζήτησης, μείωση απωλειών και αύξηση των ευκαιριών πώλησης στα καταστήματα. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Aberdeen Group τονίζεται ότι «η βιομηχανία RFID διαθέτει πλέον μια ευρεία γκάμα λύσεων (ετικέτες και εξοπλισμό ανάγνωσης) με κατάλληλη μορφή, σταθερή και προτυποποιημένη λειτουργία έτσι ώστε να εφαρμόζεται και να ικανοποιεί διαφορετικές ανάγκες που εμφανίζονται στα καταστήματα λιανικής». Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι η ίδια η τεχνολογία RFID θεωρείται πλέον ώριμη και δεν αποτελεί εμπόδιο στην υλοποίηση εφαρμογών στο λιανικό εμπόριο (ούτε από πλευράς κόστους, αλλά ούτε και δυνατοτήτων).

Πηγή: RFID – The New Future of Retail (by Ken Lynch, Dir. Marketing ThingMagic)

  • email
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • del.icio.us
  • RSS
  • Google Bookmarks
  • Add to favorites