RFID για διαδραστική εμπειρία αγορών στα καταστήματα

Το Common People, ένα concept κατάστημα στην πόλη του Mexico, υλοποίησε τον περασμένο μήνα μια πλήρη σειρά εφαρμογών RFID εντός του καταστήματος, ώστε να παρέχει στους πελάτες μια πολύ διαφορετική & διαδραστική εμπειρία κατά τη διάρκεια των αγορών τους.

Το κατάστημα εμπορεύεται διάφορα είδη, από βιβλία, μουσικά CD, υποδήματα & ενδύματα, εώς έργα τέχνης. Όλα τα προϊόντα έχουν σήμανση με ετικέτες RFID (σχεδόν 10.000 αντικείμενα), μερικά από τα οποία είναι μοναδικά ή σε ειδική περιορισμένη έκδοση (limited edition). Σε μία από τις εφαρμογές που υλοποιήθηκαν, εγκαταστάθηκε αναγνώστης RFID στα δοκιμαστήρια του καταστήματος δίνοντας τη δυνατότητα να ανιχνεύονται ποιά προϊόντα έφερε ο πελάτης εντός της καμπίνας. Τα είδη εμφανίζονται σε ειδική οθόνη μέσα στο δοκιμαστήριο, με τον ευφάνταστο τίτλο “Eggs in the Nest”. Ο πελάτης μπορεί να δει στην οθόνη διάφορα άλλα αξεσουάρ που ταιριάζουν με τα είδη που δοκιμάζει εκείνη τη στιγμή, ή ακόμα και να στείλει e-mail με φωτογραφίες των προϊόντων σε φίλους ή συγγενείς (μαζί με τις τιμές, τις μάρκες, τη διεύθυνση του καταστήματος και άλλες πληροφορίες).

Εκτός των τυπικών εφαρμογών που εκτελούνται ούτως ή άλλως για τις διαδικασίες εφοδιασμού του καταστήματος (έλεγχος αποθέματος, αναπλήρωση κ.τ.λ.), οι πελάτες απολαμβάνουν έτσι μια πρωτόγνωρη εμπειρία αγορών, διαδραστική & περισσότερο κοινωνική, ακόμη κι αν βγήκαν μόνοι στην αγορά !

Σύμφωνα με τις δηλώσεις των ιδιοκτητών του Common People, “οι πελάτες δείχνουν να απολαμβάνουν αυτές τις λειτουργίες.  Παρακολουθούμε πόσο συχνά χρησιμοποιείται το σύστημα και διαπιστώνουμε ότι κάποιοι πελάτες έρχονται και στέλνουν e-mails σε φίλους π.χ. για γυαλιά ηλίου, ενώ την επόμενη ημέρα επανέρχονται και το δοκιμάζουν ξανά !”.

Περισσότερες πληροφορίες: RFID Journal & Retail Technology Review

  • email
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • del.icio.us
  • RSS
  • Google Bookmarks
  • Add to favorites