Case Study: RFID στο λιανικό εμπόριο ενδυμάτων (American Apparel)

Η ανάγκη για αναπλήρωση προϊόντων στο κατάστημα ακριβώς τη στιγμή που αυτά πωλούνται, οδήγησε την American Apparel να επαναπροσδιορίσει τις διαδικασίες απογραφής & διαχείρισης αποθέματος. Ο μόνος τρόπος που αποδείχθηκε ικανός για να επιτύχει το σκοπό της επιχείρησης ήταν η σχεδίαση ενός συστήματος αυτοματοποιημένης απογραφής βασισμένο στην τεχνολογία RFID.

Η εφαρμογή τέθηκε αρχικά σε πιλοτική λειτουργία σε μερικά καταστήματα στη Νέα Υόρκη, με εντυπωσιακά αποτελέσματα που έφτασαν σχεδόν το απόλυτο ποσοστό: περισσότερο από 99% διαθεσιμότητα όσων ειδών ήταν σε stock εντός του καταστήματος. Ο τρόπος λειτουργίας της American Apparel στηρίζεται παγκοσμίως σε αυτό ακριβώς τον τρόπο πωλήσεων. Ανά πάσα στιγμή στις προθήκες των καταστημάτων βρίσκεται ένα τεμάχιο από όλα ανεξαιρέτως τα είδη προς πώληση (ανεξάρτητα από χρώματα, μεγέθη κ.τ.λ.). Κάθε φορά που πωλείται κάποιο αντικείμενο, δίνεται εντολή στην αποθήκη για αναπλήρωση, η οποία ολοκληρώνεται πολύ συντομότερα και πολύ πιο αποδοτικά απ’ ότι στο παρελθόν.

http://www.youtube.com/watch?v=A5W5sJ0PhwM

  • email
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • del.icio.us
  • RSS
  • Google Bookmarks
  • Add to favorites