Retail music branding & σήμανση RFID σε ενδύματα

Μια πολύ ανατρεπτική εφαρμογή παρουσιάστηκε πρόσφατα από την PSFK, μια ανεξάρτητη εταιρεία έρευνας τάσεων αγορών με έδρα τη Νέα Υόρκη. Η εφαρμογή που βρίσκεται ακόμη σε στάδιο ανάπτυξης από την εταιρεία GOMUS, χρησιμοποιεί ετικέτες RFID σε ενδύματα για να δημιουργήσει ηχητικό υπόβαθρο προσαρμοσμένο στα προϊόντα που φέρει ο πελάτης καθώς εισέρχεται στο δοκιμαστήριο.

Σε πλήρη αντιστοιχία με τις εφαρμογές digital signage (όπου το περιεχόμενο προβάλλεται ως εικόνα/video), το music branding μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως δυνατό εργαλείο marketing εντός των καταστημάτων λιανικής πώλησης. Για παράδειγμα, η σήμανση του προϊόντος μπορεί να αποτελέσει ένδειξη των προτιμήσεων του πελάτη, π.χ. σε είδη surfing ή extreme sports, καθιστώντας δυνατή τη δυναμική αλλαγή της μουσικής που παίζει εκείνη τη στιγμή στο δοκιμαστήριο ή στο κατάστημα.

  • email
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • del.icio.us
  • RSS
  • Google Bookmarks
  • Add to favorites